30 Nisan 2010 Cuma

Metrobüs Anomalisi

Selamlar ola;
Dün muhteşem bir gündü.. Muhteşem gün muhteşem başlar teorisini kanıtlar biçimde gün metrobüste başladı. Dün saat 9:30 gibi avcılardan bindiğim metrobüs aracı yenilerdendi. Hani şu belediyenin akla ziyan kazık yiyerek yada dimağa durgunluk verecek indragandisiyle hollandadan alınan bayırda faytonla kapışanlardan.. En arkada "U" şeklinde inanılmaz rahatsız bir koltuk bulunmakta.. İnanılmaz rahatsız diyorum çünkü oraya oturmayan bu rahatsızlığı anlayamaz.. Düşünün "U" şeklinde 5 götün zor sığacağı koltukta 5 göt olarak oturuyorsunuz.. U şeklinin ortasında kalan erkek ve bacakları birbirine yapışık. Sağ ve sol bacaklar malum bölgeyi sıkıştırmakta ve insana acı vermektedir... Hele ki solunuzda kendilerine "Roman" kisvesi altında yeni bir kimlik arayışındaki analı kızlı çingeneden hallice 2 çirkef solunuzda bi laz kadın ve bir yaşlı amca...

Sefaköy durağında ilk mermi sıkıldı.. "yawrum ittirip durma bacağımı" cingen teyze ılımlı islamcı gence böyle seslendi.. Ilımlı islamcı gençte "teyzecim bakın böyle oturuyorum iki bacağım birbirine yapışık zaten otobüs hareket ettikçe değiyor ancak size bacağım bende sıkışığım burda (kısacası billurlar gözlerimden çıkmak üzre, malzemenin durumunu da hak getire)"

Çingen teyzenin çingen kızının ısınma turları: Arkadaşım rahat gelmediyse kalk ayağa.. sen benim annemi taciz edemezsin..
Ilımlı İslamcı Genç: Ne taciz mi?
Çingen teyzenin çingen kızı: sabahtan beridir bakıyorum ikinciye annem bana işaret ediyor sabahtan beridir bacağınla annemi iteliyorsun bu tarafa.
Ilımlı İslamcı Genç: Hanfendi.. Dikkat ettiyseniz sabahtan beridir baston gibi duruyom burda ne itmesi.. der ve muhattap olmamak icin ayağa kalkmaya yetenir.. tam o anda kolundan tutulur..
İçi Boş Yaşlı Amca: Bırak evladım kalkma sıkıştılarsa inip taksiye binsinler..
Laz Kadın: Metrobüste olur o kadar az sabredin sizde teyzecim..
Çingen kadın: ama sürtünüyor.
Çingen kadının çingen kızı: Bi kere daha böyle olmuştu bana metrobüste adamın biri önce böyle sürtünmeyle başladı sonra beni taciz etti.. Polise verdim metrobüste linc ettiler adamı haberin olsun.
I.İ.G: Siz taciz ne demek anlamını bilmiyorsunuz galiba.
Ç.K.Ç.K: hee evet bilmiyorum bilmiyorum mıncıklamak işte.. senin yaptığından ne farkı var sende sıkıştırıyorsun...
I.İ.G: Ben öyle bise yapmıyorum saçmalamayın susun lütfen herkes size bakıyor..
Ç.K.Ç.K: taciz suçtur bu devletin yasaları var polisi var..

Bu raddede ben yanımdakinin kulagına fısıldarken ses tonumu ayarlayamıyorum ve kadının bi nebze de olsa duymasına sebep oluyor bı anda olusan abuk suskunluk

Ben: bir adamın böyle bı kadını tacız etmesı ıcın gercekten cok uzun suredır zor durumda olması gerekır.

Ç.K.Ç.K: efendiiimm.. Neeee neeee ne söylüyorsun sen, neeee?
Ben: Kes sesinide rahat rahat gidelim işimize...
O sırada lafa Laz kadın karışır ben sıyırırım kendimi ve metrobüste olaylar topkapıya kadar TDK nın bile "yok artık" diyeceği yanlış kullanılmış sözcüklerle devam eder..
dialoglardan bazıları:
"Sen şizofrensin.. senin tıp "liberatöründe" karşılığın yok"
"Seniğ tıp libatatörü açıklayamamış ben mi açıklıycam..."
"hadi ordan demokloşi yapma.. "
"insanı provakatör edersiniz."
"hadi anne cinnet gelmeden inelim."
"hadi ben yaşlıyım utanmıyorum sen utanmıyormusun"
"sizin gibileri avrupada kesiyolar"

Cevizlibağ durağında kendisini alkışlarla dışarı aldığımız çingenlerin küçük olanı romanlıktan da sekerek afro amerikan bir tavırla hepimize  parmak yaptı ve bu hepinize girsin diyerek aramızdan ayrıldı.. Metrobüsün kökürten ötesi kahkahada herkes kulaklıklarını çıkarmış vaziyette, orta kısımdan öteside eğlenceyi kaçırmanın üzüntüsündeydi..

İstanbul trafiğine ve sabah işe gitme çilesine böyle çözüm bulan herkesi gönülden kutlarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder