15 Mart 2016 Salı

Teröre Lanet!

Ölümden korkmuyoruz ki.. Pisi pisine öldürülmekten korkuyoruz.. Kaderimizden kaçmıyoruz. Bu kanı, sütü bozuk piçler yüzünden niyazi olmaktan kaçıyoruz..

Kendimizden çok arkada kalacakları düşünüyoruz. Ben hayatıma doymadım daha.. Eşime, çocuğuma, 15 gün sonra gelecek 2 numaraya, anama, babama, kardeşime, abime, ablama, kuzenime, yeğenime, arkadaşlarıma doymadım...

Seçeneğin var deseler, kim ne derse desin bir yerde bomba patlayacaksa önce kendimi düşünürüm aga..

Egoistim ben.. Eğer varsa seçeneğim önce ben öleyim derim..
O acıyı çekmektense ben öleyim..

He Allah korusun o acı bana reva görülürse de durmam buralarda.. Giderken de müsebbiplerinden her can için bi 10 taneyi de götürürüm.. Matematik Kazanır!

Kocayım, babayım, oğulum, abiyim, kardeşim farketmez benden 1 giderse senden 10 gider..

Giden canlara Allah Rahmet Eylesin.. Kalanlara Sabırlar dilerim.. Dua ederim, umut ederim..

Ve maalesef ancak elimden bu gelir.. Keşke herkes elinden geleni, görevini tam yapabilse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder